Pe tulpa.ro nu există comandă minimă pentru invitațiile handmade.
Pe tulpa.ro nu există opțiunea “cu plic sau fără plic”. Toate produsele noastre handmade au plicurile incluse în preț (la modelele care necesită plic).

Alegerea invitatie

Dați click pe titlul sau pe poza unui produs din shop. Se va deschide pagina cu detaliile produsului, unde sunt afișate pozele produsului, descrierea, prețul produsului, și alte detalii. Prețul afișat este prețul final al produsului, cu tot cu personalizare și/sau asamblare.

Comanda

Comanda poate fi făcută în 3 moduri:

1. Comanda online
2. Comanda prin e-mail
3. Comanda telefonica

1. Comanda online

In pagina de detalii a produsului pe care doriti sa il comandati, gasiti un camp unde puteti sa selectati “Cantitatea” pentru numarul de bucati pe care il doriti. În partea dreapta a cantitatii aveti optiunea “Adauga in cos”.

Pasul 2 – Personalizarea produselor

Pentru personalizarea produsului comandat, accesați pagina “Personalizare” unde trebuie să ne dați toate informațiile despre eveniment (nuntă sau botez): nume miri, nași, părinți, data evenimentului, etc.

Când ați terminat de introdus datele, dați click pe butonul “Trimite”.

Pasul 3 – Cosul de cumparaturi

Pentru a ajunge în coșul de cumparaturi trebuie să dați click pe linkul “Coșul meu” din partea dreaptă sus a site-ului.

Atunci cand mergeți cu mouse-ul peste acest link, vă va apărea un sumar al cosului de cumpărături. Puteți ajunge în coșul de cumpărături și dând click pe butonul “Detalii” din acest sumar.

În acest pas vă sunt afişate toate produsele pe care le-aţi comandat şi valoarea lor, precum şi valoarea totală a comenzii dvs.
Dacă doriţi să renunţaţi la un produs, daţi click pe butonul “Înlătură” din dreptul acelui produs.

Dacă doriţi să mai cumpăraţi și alte produse, daţi click pe logo-ul Tulpa.ro, pe link-ul Shop din meniul principal, sau pe butonul “Store” din partea de sus a site-ului, care vă vor redirecţiona către pagina shop-ului, din care puteţi continua cumpărăturile.

Dacă sunteţi multimit de toate produsele din coş şi doriţi să finalizaţi comanda, daţi click pe butonul “Finalizare comanda”.

IMPORTANT! Puteţi ajunge în orice moment în coşul de cumpărături dând click pe linkul Coşul meu, afişat sus, în partea dreaptă a paginii.

Pasul 4 – Date de facturare şi livrare
În acest pas introduceţi toate informaţiile necesare pentru facturare şi livrare.

Pentru a putea finaliza comanda trebuie să aveţi cont pe site-ul nostru. Dacă aveţi deja cont, daţi click pe linkul “Autentificare” din primul paragraf al paginii.
Dacă nu aveţi cont pe site-ul nostru, daţi click pe linkul “Înregistrare”.

Dacă doriţi ca adresa de livrare să fie diferită de adresa de facturare, selectaţi căsuţa “Livrare către o altă adresă”.

Pentru a finaliza comanda, este necesar să fiţi de acord cu termenii şi condiţiile site-ului.

Pasul 5 – Comanda finalizată
Comanda dvs. a fost înregistrată şi în scurt timp veţi primi un e-mail cu informaţiile referitoare la comanda dvs., precum şi datele de cont pentru plata avansului de 50% din valoarea comenzii.

Dacă aveţi nevoie de ajutor pentru realizarea comenzii online, sunaţi la numărul de telefon 0751.65.76.71 / 0740.77.88.25

2. Comanda prin e-mail

Pentru a comanda trimiteţi un email la adresa handmade@tulpa.ro care să conţină:

  1. Codul produsului (în subiectul email-ului).
  2. Numărul de bucăţi.
  3. Textul şi culoarea – (dacă doriţi caractere româneşti vă rugăm să trimiteţi textul scris aşa). Vă rugăm să nu centraţi textul cu spaţii, îl vom centra noi. Dacă doriţi unul dintre textele de pe site-ul nostru, specificaţi numărul textului.
  4. Numele destinatarului şi adresa de expediţie.
  5. Un număr de telefon la care să puteţi fi contactaţi.
  6. Codul numeric personal al destinatarului, pentru facturare.

Plata

Având în vedere faptul că toate produsele pe care le comercializăm sunt personalizate, orice comandă va fi efectuată doar după confirmarea plății unui avans de minim 50% din preţul total al comenzii, restul urmând a fi achitat în sistem ramburs.

Plata se poate face online cu cardul (nu mai este nevoie să ne trimiteţi confirmare pentru că o primim instantaneu) sau de la orice bancă prin foaie de vărsământ sau ordin de plată (inclusiv prin internet banking), în contul specificat în email-ul de confirmare a comenzii. Pentru operativitate, vă recomandăm ca plata să se efectueze la o sucursală a băncii indicate în factura proformă sau, dacă plata se face la altă bancă, dovada plății să ne fie trimisă pe adresa de email handmade@tulpa.ro.

IMPORTANT! Vă rugăm ca pe documentul de plată, la detalii să treceţi DOAR codul comenzii. Ex: (2635)

Personalizarea

Personalizarea standard este inclusă în preț (atunci când produsul permite personalizare), in funcție de model.

Personalizarea standard constă în:

  1. modificarea culorilor cartonului
  2. modificare formatului de text și font (textul poate fi în orice limbă). Textul poate fi unul dintre textele pe care vi le sugerăm noi, sau textul dumneavoastră.

Adăugarea elementelor noi, altele decât cele prevăzute în poze, presupune personalizare premium și poate influența costul invitațiilor de nuntă sau de botez, în funcție de complexitate.

Pentru a vă personaliza comanda, folosiți următorul formular pentru invitații de botez.

Confirmarea comenzii

După ce trimiteţi mailul, comanda dumneavoastră va fi înregistrată şi veţi primi un mail în care sunt specificate toate produsele comandate.

După înregistrarea comenzii, datele introduse de dumneavoastră vor fi verificate şi procesate. În maxim 24 ore lucrătoare veţi primi un email (verificaţi şi Spam sau Bulk), cu textul final, pentru confirmare. După aprobarea matriţei de către dumneavoastră, invitaţiile vor trece la tipărit şi responsabilitatea pentru corectitudinea textului vă aparţine.